ວິທີຕິດຕໍ່ສູນບໍລິການ ແລະ ການໂອນອໍເດີ້ອອກ
Rider App & Account June 8, 2023
ກໍລະນີໄຣເດີ້ຕ້ອງການຕິດຕໍ່ຫາທາງສູນບໍລິການ
ໄຣເດີ້ກະລຸນາປະຕິບັດຕາມຂັ້ນຕອນດັ່ງນີ້:
- ເລືອກຫູຟັງ.
- ເລືອກ “ຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ”.
- ເລືອກ “ບັນຫາການຮັບອາຫານ”.
- ເລືອກຫົວຂໍ້ໃດໜຶ່ງທີ່ກ່ຽວກັບບັນຫາຂອງທ່ານ.
- ຂຽນຂໍ້ຄວາມແລ້ວເລືອກ “ເລີ່ມການສົນທະນາ”.
![](https://pandariders.foodpanda.la/wp-content/uploads/sites/21/2023/06/61-1024x1024.png)
![](https://pandariders.foodpanda.la/wp-content/uploads/sites/21/2023/06/62-1024x1024.png)
ກໍລະນີໄຣເດີ້ຕ້ອງການໂອນອໍເດີ້ອອກ
ໄຣເດີ້ກະລຸນາປະຕິບັດຕາມຂັ້ນຕອນດັ່ງນີ້:
- ເລືອກຫູຟັງ.
- ເລືອກ “ຕ້ອງການຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອ”.
- ເລືອກຫົວຂໍ້ໃດໜຶ່ງທີ່ກ່ຽວກັບບັນຫາຂອງທ່ານ (ບັນຫາອຸປະກອນ, ບັນຫາອໍເດີ້, ບັນຫາອຸບັດຕິເຫດ).
- ເລືອກ “ສົ່ງຄືນຄໍາສັ່ງ”.
![](https://pandariders.foodpanda.la/wp-content/uploads/sites/21/2023/06/63-1024x1024.png)
![](https://pandariders.foodpanda.la/wp-content/uploads/sites/21/2023/06/64-1024x1024.png)
Share