ຄຳຮ້ອງຂໍທີ່ຮີບດ່ວນຕົວຢ່າງກ່ຽວກັບອຸປະຕິເຫດແມ່ນຈະໄດ້ຮັບການຕອບກັບພາຍໃນ 30 ນາທີ ແລະ ສ່ວນຄຳຮ້ອງຂໍອື່ນໆແມ່ນຈະໄດ້ຮັບການຕອບກັບຊ້າສຸດແມ່ນບໍ່ກາຍ 24 ຊົ່ວໂມງຂອງໂມງລັດຖະການ.
ການສະໜັບສະໜູນ ໄຣເດີ້ ຫຼື ໄຣເດີ້ຊັບພອດ ທີ່ພົບເຫັນຢູ່ໃນແອັບເຮັດວຽກຂອງທ່ານ ແມ່ນມີໜ້າທີ່ໃນການຊ່ວຍເຫຼືອ ແລະ ຕອບສະໜອງກ່ຽວກັບຂໍ້ມູນຂ່າວສານຕ່າງໆບໍ່ວ່າຈະເປັນ ຄ່າບໍລິການ, ຕາຕະລາງວຽກ ຫຼື ອຸປະຕິເຫດ ແລະ ອື່ນໆ. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ທ່ານຍັງສາມາດສົ່ງຄຳຮ້ອງຂໍ ຫຼື ບັນຫາເພີ່ມເຕີມຕ່າງໆກໍ່ສາມາດສົ່ງສອບຖາມໄດ້ໂດຍສົ່ງຜ່ານຊ່ອງທາງການສະໜັບສະໜູນໄຣເດີ້.
ຟູດແພນດ້າ! ພວກເຮົາມີຄວາມຕ້ອງການໃຫ້ໄຣເດີ້ຂອງພວກເຮົາມີການຮຽນຮູ້ ແລະ ແກ້ໄຂປັນຫາໄດ້ງ່າຍ. ດັ່ງນັ້ນ, ພວກເຮົາຈື່ງສ້າງລະບົບການສະໜັບສະໜູນ ໄຣເດີ້ ຂື້ນມາເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການສຳລັບໄຣເດີ້ຂອງພວກເຮົາ. ຕໍ່ຈາກນີ້ໄປ, ພວກເຮົາຈະແນະນຳຊ່ອງທາງການສະໜັບສະໜຸນໄຣເດີ້ໃຫ້ແກ່ທ່ານ.
“ການສະໜັບສະໜຸນ” ເປັນຊ່ອງທາງທີ່ສຳຄັນໃນການຕິດຕໍ່ຫາພະນັກງງານຂອງພວກເຮົາ ຖ້າທ່ານມີບັນຫາຕ້ອງການໃຫ້ແກ້ໄຂທ່ານສາມາດຕິດຕໍ່ຫາພວກເຮົາໄດ້ຕະຫຼອດເວລາ.
ວິທີການຍື່ນຄຳຮ້ອງຂໍຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອຜ່ານຊ່ອງທາງ “ການສະໜັບສະໜູນ ໄຣເດີ້”
ເປິດແອັບເຮັດວຽກຂອງທ່ານ ແລະ ກົດເຂົ້າທີ່ 3 ຂີດ ທີ່ຢູ່ເທີງສຸດຊ້າຍມື້ ແລະ ກົດໄປທີ່ “ການສະໜັບສະໜູນ”
ກົດໄປທີ່ເຄື່ອງໝາຍບວກ “+ “ ທີ່ຢູ່ເທີງສຸດຂວາມືເພື່ອຍື່ນຄຳຮ້ອງຂໍ
ປັດໃຈຫຼັກສຳຄັນຂອງການຢື່ນຄຳຮ້ອງ ແມ່ນພະຍາຍາມໃສ່ຂໍ້ມູນໃຫ້ລະອຽດຫຼາຍເທົ່າທີ່ຈະຫຼາຍໄດ້ ຫຼັງຈາກນັ້ນແມ່ນໃຫ້ກົດໄປທີ່ “NOSUTIT” ເພື່ອຍື່ນການຮ້ອງຂໍຂອງທ່ານ.
ຄຳຖາມສ່ວນໃຫ່ຍ ແລະ ຄຳຖາມທີ່ມັກຖືກຖາມຢູ່ເລື້ອຍໆກ່ຽວກັບການຊ່ວຍເຫຼືອແມ່ນຈະສາມາດພົບເຫັນໃນຫົວຂໍ້ “ຄຳຖາມທີ່ພົບເຫັນເລື້ອຍໆ”. ສ່ວນສຳລັບຄຳຖາມທີ່ບໍ່ລວມຢູ່ໃນນັ້ນ, ກະລຸນາຍື່ນຄຳຮ້ອງຂໍຜ່ານທາງການຊ່ວຍເຫຼືອໄຣເດີ້.
ຄຳຮ້ອງຂໍທີ່ຮີບດ່ວນຕົວຢ່າງກ່ຽວກັບອຸປະຕິເຫດແມ່ນຈະໄດ້ຮັບການຕອບກັບພາຍໃນ 30 ນາທີ ແລະ ສ່ວນຄຳຮ້ອງຂໍອື່ນໆແມ່ນຈະໄດ້ຮັບການຕອບກັບຊ້າສຸດແມ່ນບໍ່ກາຍ 24 ຊົ່ວໂມງຂອງໂມງລັດຖະການ.